Pàgines

17 de setembre 2007

premi bloc solidari

Primer de tot felicitar sicerament als companys de SAHARA RESISTE pel fet d'haver estat premiats com a Blog Solidari, crec personalment, molt merescut, per la seva tasca, per lo ben informats que ens tenen a tots i totes els que estem vinculats a la lluita del poble sahraui, per tot això no m'extranya que hagin estat premiats tres vegades, des de blocs diferents.
I agrair-los sincerament haver premiat un meu troçet de Sàhara amb el Premio Blog Solidario, m'afalaguen profundament, no sé... jo és que això dels premis no hi estic gaire acostumada. Però m'ha fet molta il·lusió rebre'l des d'on l'he rebut, moltes gràcies.
I més il·lusió compartir el premi amb TRAB EL BIDAN del company i amic Toni, que des de Mataró no para de fer coses, i amb el qual vaig poder compartir la experiència de trepitjar per primera vegada el Sàhara de veritat, el Sàhara lliure, i al qual admiro per la seva coherència, la seva capacitat de treball i la seva lluita.
Compartir-ho també amb Poemario por un Sahara Libre, Generación de la Amistad saharaui (els sahrauis, que ens deixen veure la lluita del poble sahrauí des de la seva poesia), amb l'Associació d'Amics del Poble Sahrauí de les Illes Balears, SaharÁvila i Sahablogs (el planeta dels blogs saharauis a la blogosfera). És un plaer compartir-ho amb tots ells.

Pel que he pogut veure ara haig de ser jo mateixa qui doni el premi a 7 blogs, per la seva trajectoria solidaria, difícil m'ho posen per triar. Però passejant pels diferents blocs i podent comprovar qui té ja el premi. Sens dubte trio els següents blocs perquè crec que ho mereixen:
I us deixo les meves raons per a cada bloc que he triat:
  • Zahrat Asahara (la flor del desert) ens aporta la visió més jove dels blocs per la lluita sahrai. El bloc de la Sabah: l'Alba amb els seus 14 anys i amb les ganes d'aportar el que sent pel poble sahrauí.


  • L'escala fosca del desig no té barana : I seguint amb blogaires joves, L'Aitana des de la Safor del País Valencià. També ens transmet les seves inquietuts, les ganes de lluita, amb tota la força. Tant amb post dedicats a la causa sahraui com per moltes altres causes.

  • Sàhara Horta: un dels primers blocs que vaig conèixer i em va animar a crear el meu espai. Els companys de Sàhara Horta, que ens tenen molt ben informats de tot el que sigui relacionat amb la causa. Moltes gràcies i us animo a seguir, que hi ha molta gent que us segueix. I a sobre fan publicitat del meu bloc penjant la notícia dels 10 anys d'agermanament (espero vingui molta gent a Giorna a veure la Mariem Hassan el proper 29 de setembre!!!)
  • Sentiments Saharauis:: La Isi, que també fóu dels primers blocs que vaig conèixer i segueixen publicant i lluitant pel poble sahraui, els sentiments saharauis, el que veiem els que hem estat allà, els que coneixem la realitat del poble sahraui.

  • Mujeres de Dajla: el blog de les dones, perquè crec que és molt important la seva tasca, perquè les dones saharauis s'ho mereixen. En reconeixament a totes les iniciatives que es facin als campaments i per promocionar la lluita de la dona sahraui.
  • FreeWesternSahara, el blog de la Agaila, perquè tal i com he dit abans, crec importantíssim la visió de la dona sahraui. Perquè han estat elles les que en un inici van organitzar els campaments, sense les quals els campaments no serien el mateix. L'Agaila és estudiant i encara que no visqui als campaments vol aportar el seu gra de sorra a la lluita, i crec que ho fa molt bé,
  • Tiris novia de poetas:Els poetes sahrauis, que amb les seves lletres, amb les seves creacions poètoques ens mostren una altre visió de la lluita (Ali Salem Iselmu , Zahra Hasnaui, Mohamed Salem Abdelfatah, El Cori Ramdan Nass, Limam Boicha, Chejdan Mahmud, Saleh Abdalahi, Bahia Mahmud Awah, Salka Embarek, Mohamed Sidati, Luali Lehsan, entre d'altres) Felicitats a tots i totes per la vostra tasca.
Doncs aquests són els blocs que crec que es mereixen el premi.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

disculpa que t'hai contestat tant tard, però porto uns dies, quie no m'he pogut posar davant de l'ordinador, a causa de l'escola... jeje
et dono les gràcies per lo dels premis...
mai havia pensat que el meu petit blog, l'arribessin a premiar. això ha significat molt per mi, i ara m'ho pendré amb més ganes...
moltes gràcies de nou.
Sabah
Alba

Txell ha dit...

Hola Alba,
Doncs el premi crec que te'l mereixes, per ser com ets, per tenir la solidaritat a flor de pell i per fer el teu bloc i compartir-lo amb tots nosaltres, moltes gràcies a tu Alba.
Un petò
Txell