Pàgines

14 d’abril 2011

troçet / trosset / trocet????

troçet.......Sí, ja ho sé.... Alguns ja m'heu comentat que troçet no va amb ç , sinó amb ss: trossetDoncs sí, va ser un error, però a aquestes alçades..... ja no ho canviaré. El bloc va nèixer fa anys al 2007 i em sembla que ja no té lógica canviar-ho, a més podríem dir que és la meva marca (registrada o no...)
A més m'agrada amb ç, amb les dues esses el tros sembla més gran i no és així, és petit i així seguirà sent. La ce trencada encara el fa més petitet i aquí hi ha la gràcia, què voleu que us digui...
Ho sento per els/les filòlegs que us fa mal d'ulls, però m'hi he acostumat i m'agrada. A més, si aneu al Google i escriviu troçet veureu que no sóc la única en equivocar-me. Què hi farem....




7 comentaris:

Unknown ha dit...

Néixer és amb accent tancat.

Anònim ha dit...

Crec que néixer va amb accent tancat.

Esther ha dit...

Doncs bé, com a tu et sembla tan entranyable, escriu-ho malament i avant!

Andreu ha dit...

No sé si es pitjor la falta d'ortografia o la justificació de pa sucat amb oli. Igual que els Boixos Nois i que el Petit de Cal Eril…

Anònim ha dit...

El meu detector de repel·lents pita com mai

Àlex ha dit...

No passa res, a aquests prim mirats. Hem de canviar la gramàtica catalana de dalt a baix. Un do, una lletra, accents fora...ja!

Anònim ha dit...

Però en tot cas, la ç no s’utilitza davant de les vocals e i..