Pàgines

23 d’abril 2007

Un nou bloc a la Wilaya Catalana

Neix un nou bloc i s'afegeix a la blogosfera de la wilaya catalana. Des d'aquí felicito molt sincerament a l'Alba de l'Hospitalet per animar-se a fer-lo, de ben segur que hi trobarem coses molt interessants, us animo a entrar-hi a llegir-lo i a donar-li suport. Jo hi entraré amb freqüència, no em perderé ni un detall.
Ja el tinc als enllaços de la wilaya catalana, com un regal de Sant Jordi el podeu trobar a http://sabah93.blogspot.com

Sempre he dit que totes les coses són diferents segons els ulls que ho miren, el bloc de Zahrat Asahara (la flor del desert) ens aporta la visió més jove dels blocs sahrauís. L'Alba amb els seus tretze anyets i amb les ganes d'aportar el que sent pel poble sahrauí. Segur que té moltes coses per explicar, després de cinc anys viatjant als campaments, compartint els dies amb els nens i nenes, ha fet que ja tingui molts coneixaments del Hassania i això també li permet tenir molta més complicitat amb ells. També les seves vivències amb la visita de l'Aminatu Haidar a l'Hospitalet, i tot i que jo encara no coneixia l'Alba em va emocionar, ja que l'Aminatu li va dir que li recordava a la seva filla, tot i que la filla de l'Aminatu no podia gaudir de la llibertat de l'Alba.
Bé de fet, no m'extranya la força que té l'Alba, les ganes de lluita, la solidaritat que desprén pel poble sahrauí, amb els pares que té: la Núria i en Jordi que no paren ni un moment, que estan a tot arreu, i amb la marxa que porten no m'extranya l'entusiasme de l'Alba.
Ja ho veieu, un nou bloc que ens omplirà de ben segur de ganes de seguir lluitant per un Sàhara Lliure, fins la seva Independència.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Gràcies Txell pels comentaris, és veritat que l'Alba té molta força, però els seus pares ja no tant, els anys passen i això és nota, ens hauries d'haber conegut una fa 15 anys.
petons núria