Pàgines

15 de maig 2007

Concert Sàhara Horta

Els / les JOVES de SAHARA HORTA, organitzen un concert solidari amb el poble sahrauí.
SÀHARA RESISTEIX. Ja veieu la marxa que porten aquesta gent. Vull des d'aquí solidaritzar-me amb la marxa i l'energia que porten aquest grup i felicitar-los per tota la seva tasca a favor del Poble Sahrauí. Per cert, ens han anat molt bé les xapes que han fet, per tal de recollir fons i tenir a la paradeta, de ben segur que a l'estiu tenen molta sortida. Si voleu feralgun encàrreg us poseu en contacte amb ells:
saharahortaj@googlegroups.com

Espero poder-me escapar i estar entre la gent de Sàhara Horta, i també espero estar amb totes i tots vosaltres disfrutant del concert.
Tindrem l'ocasió de poder sentir en directe al cantant: Maneeck, autor de la cançó SAHARA mientrastanto...espera, entre altres grups.
És el proper 25 de maig, de fet ja estarem quasibé en el dia de reflexió, és a dir que ningú té excusa, perquè que millor que començà la reflexió amb un bon concert... A partir de les 21'30 amb el preu de tan sols 3 €uros; el concert és a l'Espai Jove Boca Nord c/Agudes 37-45 de Barcelona (sobre el Túnel de la Rovira)
Una abraçada
Txell

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hola, em dic aitana, i tinc 16 anys i sóc de gandia (valència) el passat febrer vaig anar a l sàhara, a ausserd. vam anar amb 3 nois més i amb salvador pallarès-garí, president d'ACAPS-La Safor. haver anat al sàhara a fet que mirés el món amb uns altres ulls. i hi pense tornar. aquest és el meu bolc (on parle del viatge que vaig fer):
aitana-mp.blogspot.com
i el meu msn:
visca_el_che_15@hotmail.com
m'agradaria tindre notícies teues.
un bes, aitana.

Txell ha dit...

Hola Aitana,
He entrat al teu bloc i et felicito per la teva feina. Cal que siguem molts i moltes les persones per difondre la causa sahraui.
El meu primer viatge al Sàhara em va canviar, també vaig veure les coses de manera diferent i crec que a millor.
El meu msn és:
kneita1@hotmail.com
Una abraçada
Txell